Τετάρτη 6 Νοεμβρίου 2013

Μπισκότα Ζάχαρης

Μπισκότα Ζάχαρης
Πάντα ήλπιζα να είχαμε συγγένεια με την εταιρία μπισκότων ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ!!! Δυστυχώς ατύχησα… Όμως, λόγω επωνύμου, πριν μερικά χρόνια απέκτησα παρατσούκλι: “κυρία Μπισκότα”!!! Τα συγκεκριμένα μπισκότα ζάχαρης μπορεί να τα γνωρίζετε πολλοί, εγώ τα ανακάλυψα για ακόμη μια φορά στο τετράδιο της μαμάς μου, που χρονολογείται πριν από το 1980. Δοκιμάστε τα!!!

Υλικά:

  • ½ βιτάμ
  • 1 ½ κούπα ζάχαρη
  • 2 αυγά
  • 3 κούπες αλεύρι (περίπου)
  • 1 κ.γ baking powder
  • 1 κρόκο αυγού
  • 1 κ.σ γάλα
Για το πασπάλισμα:

  • ζάχαρη
  • κανέλα
 
Μπισκότα Ζάχαρης Υλικά

Εκτέλεση:

  • Σε ένα μπολ, χτυπάμε το βιτάμ με τη ζάχαρη να αφρατέψουν.  Προσθέτουμε τα αυγά και συνεχίζουμε το χτύπημα για λίγο ακόμη.   
  • Τέλος, ρίχνουμε σιγά-σιγά το αλεύρι και το baking powder και ζυμώνουμε καλά. 
  • Η ζύμη μας πρέπει να γίνει μαλακή και να μη κολλάει στα χέρια. 
  • Τυλίγουμε τη ζύμη σε πλαστική μεμβράνη και τη βάζουμε στο ψυγείο για ½ ώρα. 
Μπισκότα Ζάχαρης Διαδικασία

  • Στη συνέχεια, πλάθουμε τη ζύμη μας σε μπαστουνάκι πάχους 3-4 εκ. και τη κόβουμε σε κομμάτια πάχους 1 εκ. 
  • Στρώνουμε λαδόκολλα στο ταψί και τοποθετούμε ένα-ένα τα μπισκότα. Αλείφουμε την επιφάνεια τους με κρόκο αυγού και 1 κ.σ γάλα. 
  • Πασπαλίζουμε με ζάχαρη και κανέλα. 
  • Ψήνουμε σε μέτριο προς δυνατό φούρνο περίπου 15΄λεπτά.
  •  Αφήνουμε να κρυώσουν και σερβίρουμε.
Μπισκότα Ζάχαρης



27 σχόλια:

  1. Όμορφα! Πολύ θα ήθελα ένα τώρα...
    Φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Από αυτά τα μπισκότα...που δεν σταματάς ποτέ στο ένα!!!
    Και εμείς στην οικογένεια το έχουμε αναγάγει σε σπορ...την κατανάλωση μπισκότων καλή μου Λία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Παρόλο που δεν τρώω μπισκότα η φωτογραφίες σου είναι πολύ δελεαστικές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σου πω την αλήθεια Ξανθή μου, καλά κάνεις....γιατί εγώ είμαι ικανή να φάω απίστευτες ποσότητες αν μου αρέσουν...Καλημέρα!!!!

      Διαγραφή
  4. Σ' αυτά τα τετράδια πάντα βρίσκεις θησαυρούς. Τέλεια συνοδεία για τον καφέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Με καφέ ελληνικό θα είναι τέλεια!!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εύκολα, νόστιμα και χουχουλιάρικα μπισκοτάκια!
    Τι να την κάνεις τη συγγένεια βρε Λία μου όταν φτιάχνεις τέτοια καλούδια;
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Ερμιόνη μου!!! Μη το λες, χρήσιμη θα μου ήταν... Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  7. Μα καλά σου λέει η Ερμιόνη!
    Τι τις θες τις συγγένειες??
    Εσύ ξεπερνάς και το ....Παπαδοπουλέϊκο με αυτά τα μπισκοτάκια!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπερβολές!!! ;):) To δικό μου Παπαδοπουλέϊκο μπορεί του ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ όμως όχι...σνιφ!!! Καλημέρα, Έλενα!!! Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  8. Αυτές οι συνταγές γραμμένες σε παλιά, κιτρινισμένα σχολικά τετράδια που περνάν από μαμά σε κόρη είναι διαχρονικές, δοκιμασμένες και σίγουρες. Με λίγα και απλά υλικά, εύκολες και πεντανόστιμες. Σαν τα ζαχαρένια μπισκοτάκια σου που φαίνονται προκλητικά νόστιμα και λαχταριστά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ, Νανά!!! είναι όντως κιτρινισμένο σχολικό βιβλίο!!! χιχι!!! Καλή σου μέρα!!! Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  9. Να είχα ένα τώρα να το βούταγα στο τσάι μου... Εγώ είχα παρατσούκλι το "φρυγανιά" γιατί πολλοί μπερδεύουν το επώνυμό μου με το Βοσινάκη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. mmm Τι ωραία τα μπισκότα! Θα στείλεις μερικά για να γνωριστούμε καλύτερα?
    χι χι χι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όσα θέλεις Γιώτα!!! πες μου διεύθυνση και έρχονται!!! Καλή σου μέρα!!!

      Διαγραφή
  11. Ενώ τα λαχτάρησα,με το που τα αντίκρυσα χθες,δελεαστικότατες οι φωτογραφίες σας,το αποτέλεσμα με απογοήτευσε.....:(
    Υλικά και οδηγίες ακολουθήθηκαν κατά γράμμα,αλλά......
    Θα επανέλθω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα, stranger!!! καλώς ήρθες, καταρχήν... λυπάμαι που δεν σου πέτυχαν...δεν ξέρω το λόγο... αυτή είναι η συνταγή όπως είναι γραμμένη στο συνταγολόγιο, αλλά θα μπορούσες να τα δοκιμάσεις ξανά, σε μικρότερη ποσότητα με τη προσθήκη βανίλιας, ξύσμα πορτοκαλιού ή λεμονιού, λιγότερο ή περισσότερο αλεύρι, ίσως... σε ευχαριστώ όπως και να έχει που τα δοκίμασες...

      Διαγραφή
  12. Τα λάτρευψα τα μπισκοτάκια σου! Φαίνονται υπέροχα!
    Θα τα δοκιμάσω, ευχαριστώ για τη συνταγή!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ, Ελένη μου!!! ελπίζω να σου αρέσουν...καλώς ήρθες και καλή σου μέρα!!! Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  13. Μπορώ να ορκιστώ ότι θα είναι πολύ νόστιμα !!!!!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τι ειναι αυτά? Δεν τα εχω ξαναδει!
    Μου φαινονται πολύ ωραία :)

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή