Τρίτη 12 Νοεμβρίου 2013

Μηλόπιτα

Μηλόπιτα
Ξέρετε τον θρύλο που λέει ότι ο Ισαάκ Νεύτων ανακάλυψε το νόμο της βαρύτητας, με αφορμή το μήλο που έπεσε στο κεφάλι του, ενώ βρισκόταν κάτω από μια μηλιά… ε, έτσι κάπως ανακάλυψα και εγώ τη μηλόπιτα… πλάκα κάνω!!! Η συγκεκριμένη μηλόπιτα είναι η αγαπημένη μου… είναι το επόμενο γλυκό  μετά το κέικ μαρμπρέ, που έμαθα να φτιάχνω και με έχει βγάλει ασπροπρόσωπη πολλές φορές, είναι εύκολη, γρήγορη και νόστιμη!!!

Υλικά:
Για τη ζύμη:
  • 4 κούπες αλεύρι
  • 1 κούπα ζάχαρη
  • 1 baking powder
  • 1 αυγό
  • 1 βιτάμ
  • ξύσμα πορτοκαλιού & λεμονιού
  • 1 βανίλια
Για τη γέμιση:
  • 5 μήλα
  • 1 κούπα ζάχαρη
  • χυμό ½ λεμονιού
  • 1 κουταλάκι κανέλα
άχνη ζάχαρη (προαιρετικά)
 
Μηλόπιτα Υλικά
Εκτέλεση:
  • Καθαρίζουμε τα μήλα και τα τρίβουμε. Ρίχνουμε σε αυτά το χυμό λεμονιού (για να μη μαυρίσουν), τη μια κούπα ζάχαρη και τη κανέλα. Ανακατεύουμε και τα αφήνουμε στην άκρη.   
  • Σε ένα μεγάλο μπολ, βάζουμε τη δεύτερη κούπα ζάχαρη και το βιτάμ (θερμοκρασία δωματίου). Χτυπάμε στο μίξερ, τα δυο υλικά να αφρατέψουν και μετά ρίχνουμε το αυγό και συνεχίζουμε το χτύπημα για 1’ λεπτό ακόμη. 
  • Προσθέτουμε το ξύσμα, τη βανίλια, το baking powder και το αλεύρι και ανακατεύουμε με το χέρι. 
Μηλόπιτα Διαδικασία
  • Η ζύμη μας θα γίνει τριφτή. Βουτυρώνουμε ένα ταψί και ρίχνουμε τα 2/3 της ζύμης.
  • Προσθέτουμε το μείγμα των μήλων και από επάνω σκεπάζουμε με την υπόλοιπή ζύμη. 
Μηλόπιτα Διαδικασία
Μηλόπιτα Διαδικασία
  •  Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 200ο C για ½ ώρα και στους 170ο C, για άλλη ½ ώρα. 
  • Αφού κρυώσει, τη σερβίρουμε πασπαλισμένη με άχνη. 
Μηλόπιτα




21 σχόλια:

  1. Υπέροχη μη σου πω ότι αύριο αν μείνει χρόνος θα τη δοκιμάσω.
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είμαι πρόθυμη να δοκιμάσω οποιαδήποτε συνταγή περιέχει μήλα και κανέλα και η δική σου φαίνεται υπέροχη. Πόσο τη ζήλεψα βραδιάτικα δε φαντάζεσαι!!! Καλό σου βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα! Η μηλόπιτα σου φαίνεται πολύ ωραία! Πολύ θα ήθελα να φάω ένα κομμάτι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχη είναι! Η μηλόπιτα με τριφτή ζύμη είναι από τα αγαπημένα μου γλυκά και -δυστυχώς για τη ζυγαριά- πάντα τη συνδυάζω με μια μεγάλη μπάλα παγωτό! Είναι ακαταμάχητο γλυκάκι!!! Πώς να αντισταθώ;;;
    Πολύ μου αρέσει η παρουσίασή σου! Εύγε! :-)
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με μια μπάλα παγώτοοο?δεν το έχω δοκιμάσει!!! Σε ευχαριστώ πολύ, Αναστασία μου!!! Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  5. Πανέμορφη η τριφτή μηλόπιτα σου! Φαντάζομαι μύρισε υπέροχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η τριφτή μηλόπιτα είναι η αγαπημένη μου εκδοχή του συγκεκριμένου γλυκού.
    Γίνεται πραγματικά υπέροχη!
    Φιλιά πολλά, καλό ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα Ερμιόνη!!! όχι ότι απορρίπτω τις άλλες...αλλά αδυναμία είναι αυτή!!! Φιλάκια πολλά!!! Καλή σου μέρα και καλό ΣΚ!!!

      Διαγραφή
  7. Φαινεται υπέροχη!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Θέλω να σου στείλω τις λεπτομέρειες της συνάντησης, αλλά δεν βρίσκω το mail σου... Αν θέλεις, επικοινώνησε μαζί μου στο mail μου (θα το βρεις στο τέλος του κειμένου http://sundayspoon.blogspot.gr/p/blog-page.html)
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Από τότε που έμπλεξα με blogs φαγητού έχω παχύνει! Αλλά χαλάλι μας!Θα τη δοκιμάσω και αυτή τη μηλόπιτα γιατί φαίνεται υπέροχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Spoonstories, άσε και εγώ το ίδιο!!! αν δεν έχεις δική σου οικογένεια, νομίζω η λύση είναι να κάνεις μικρές ποσότητες και να τις μοιράζεις....Αυτό κάνω εγώ!!!

      Διαγραφή
  10. Μιαμ μιαμ , να δω πότε θα αδυνατίσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Απο τισ πιο νοστιμες μηλοπιτες που εχω φαει.ΥΠΕΡΟΧΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή