Τετάρτη 27 Νοεμβρίου 2013

Μίνι Κολοκυθόπιτες

Μίνι Κολοκυθόπιτες
Διάβασα πρόσφατα ότι η γλυκιά κολοκύθα μπορεί να παραχθεί και παράγεται άλλωστε, σε όλο τον κόσμο, εκτός από την Ανταρκτική!!! Αν παράγονταν και εκεί, θα είχα σκίσει τα πτυχία μου!!! Πλάκα κάνω!!! Τρώγεται ως συστατικό σε κυρίως πιάτα, ως γλυκό ή σνακ.  Τα σπόρια της είναι τα γνωστά μας πασατέμπο! Μιας λοιπόν και οι κολοκύθες έχουν την τιμητική τους το φθινόπωρο, καλό θα είναι να το εκμεταλλευτούμε και να δημιουργήσουμε μερικές ακόμη συνταγές!!! Τι λέτε? Εγώ σήμερα είπα να συνδυάσω τη ζύμη της μηλόπιτας που λατρεύω και το πουρέ κολοκύθας που μου περίσσεψε. Πέτυχε ο συνδυασμός… 

Υλικά:
Για τη ζύμη:
  • 2 κούπες αλεύρι
  • 1 κούπα ζάχαρη
  • 1 βανίλια
  • ½ baking powder
  • ½ βιτάμ
  • ξύσμα λεμονιού και πορτοκαλιού
  • 1 αυγό
Για τη γέμιση:
  • 1 κούπα πουρέ κολοκύθας
  • 1 κούπα ζάχαρη
  • ½ κούπα καρύδια
  • γαρίφαλο σε σκόνη
  • κανέλα σε σκόνη
24 χάρτινες θήκες   
Μίνι Κολοκυθόπιτες Υλικά


Εκτέλεση:
  • Κόβουμε τη κολοκύθα σε μεγάλα κομμάτια. Καθαρίζουμε τη φλούδα της και αφαιρούμε τα σπόρια. Με ένα κουταλάκι, ξύνουμε το εσωτερικό της κολοκύθας για να φύγουν οι ίνες. 
  • Τη κόβουμε σε μικρότερα κομμάτια και τη βάζουμε σε μια κατσαρόλα σε σιγανή φωτιά.Την αφήνουμε να αχνιστεί και να λιώσει. 
  • Μόλις η κολοκύθα, λιώσει και γίνει πουρές τη στραγγίζουμε από το ζουμί της και προσθέτουμε στο πουρέ, τη ζάχαρη, τη κανέλα, το γαρίφαλο και τα καρύδια αλεσμένα. 
Μίνι Κολοκυθόπιτες Διαδικασία
  • Σε ένα μεγάλο μπολ, βάζουμε τη ζάχαρη και το βιτάμ (θερμοκρασία δωματίου). Χτυπάμε στο μίξερ, τα δυο υλικά να αφρατέψουν και μετά ρίχνουμε το αυγό, συνεχίζοντας το χτύπημα για 1’ λεπτό ακόμη. 
  • Προσθέτουμε το ξύσμα, τη βανίλια, το baking powder και το αλεύρι και ανακατεύουμε με το χέρι. 
  • Η ζύμη μας θα γίνει τριφτή. Τοποθετούμε τις χάρτινες θήκες σε ένα ταψί με υποδοχές για μάφινς ή τάρτες. 
Μίνι Κολοκυθόπιτες Διαδικασία
  • Ρίχνουμε τα 2/3 της ζύμης. Προσθέτουμε το μείγμα της γέμισης και από επάνω σκεπάζουμε με την υπόλοιπή ζύμη. 
Μίνι Κολοκυθόπιτες
  • Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 200ο C για ½ ώρα περίπου
  • Αφού κρυώσουν, σερβίρουμε τις κολοκυθόπιτες πασπαλισμένες με άχνη και κανέλα.
Μίνι Κολοκυθόπιτες





40 σχόλια:

  1. Αυτή είναι πραγματικά πολύ ωραία ιδέα Λία μου, ειδικά αν έχεις έτοιμο τον πουρέ της κολοκύθας..
    Μπράβο και πάλι μπράβο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αποδείκτηκε τελικά, Πηνελόπη μου, πως είναι!!! Σε ευχαριστώ!!! Τα κεκάκια που μας κέρασες το Σάββατο ήταν εξίσου νόστιμαααα!!! Καλή σου μέρα!!!

      Διαγραφή
  2. Λία έχω ενσωματώσει κάποια φορά κομματάκια κολοκύθας σε μάφιν αλλά αυτό είναι εξαιρετικό αν προλάβω να το κάνω για την Κυριακή καλά θα ήταν.
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραία ιδέα! Πραγματικά λαχταριστά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι νόστιμα, Μαρία...αξίζει το κόπο να τα δοκιμάσεις!!! Καλημέρα!!!

      Διαγραφή
  4. α τέλεια!! πολυ ωραία ιδέα!! μ αρέσει πολύ η κολοκύθα και μόλις σφάξω μια που έχω στην άκρη για κολοκυθι του κουταλιού θα κρατήσω και λίγο για να τα κάνω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, να τις δοκιμάσεις!!! νομιζω πως δένουν τα υλικά και βγαίνει ένα καλό αποτέλεσμα!!! Καλημέρα!!!

      Διαγραφή
  5. Και πολύ καλά έκανες και τα συνδύασες!!!
    Πολύ ωραία τα γλυκάκια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λία μου φαίνονται τέλειες! Έχω φτιάξει τάρτα κολοκύθας και φαντάζομαι το γευστικό αποτέλεσμα! Θα τις φτιάξω σε πρώτη ευκαιρία! Μεταξύ άλλων έχουν και φωτογένεια!!!! Υπέροχες φωτογραφίες!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια ερώτηση στα υλικά της ζύμης:
      Όταν λες 1/2 baking powder είναι μισό κουταλάκι ή φακελάκι?
      Τα έφτιαξα με μήλο που είχα μπόλικα! Επειδή κάνει ζέστη η ζύμη δεν έγινε τριφτή. Γιαυτό και εγώ την πάγωσα στην κατάψυξη και την έτριξα στο τρίφτη των τυριών! Φαίνονται υπέροχα! Θα σου δείξω φωτογραφίες!
      Ευχαριστώ

      Διαγραφή
    2. Μισό φακελάκι, Αγγελική μου!!! Αν δεν σου γίνεται τριφτή η ζύμη, βάλε παραπάνω αλευράκι, μη τη βάζεις στη κατάψυξη. Εγώ έτσι κάνω! Περιμένω τις φωτογραφίες σου!!! Καλή επιτυχία!!!

      Διαγραφή
    3. Καλημέρα Λία μου, δεν τα κατάφερα με το κραμπλ... Η χθεσινή ζέστη δεν βοήθησε! Έγινε κανονική ζύμη υπέροχη! Θα τα ξανακάνω για να το πετύχω!
      Έλα να δεις τι έκανα!!!!

      Διαγραφή
  7. Λατρεύω στην κολοκύθα, την χρησιμοποιώ περισσότερο σε αλμυρά πιάτα, συνήθως σε σούπες όπως έκανα πρόσφατα. Πολύ ωραία ιδέα για αυτά τα γλυκάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Φαίνονται πολύ πολύ νόστιμα! Έχω και μισή κολοκύθα που με περιμένει στο ψυγείο... χμμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι ωραία! Είχες έμπνευση και δημιούργησες! Στείλε κάποιο από εδώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Η ζύμη σου εξαιρετική!
    Καταλαβαίνω απόλυτα γιατί τη λατρεύεις!
    Μου αρέσει που βλέπω κραμπλ στην επιφάνεια!
    Και η γέμιση νομίζω ότι θα μου αρέσει πολύ!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Οι συνταγές με κολοκύθα γλυκιές ή αλμυρές είναι λατρεμένες μου!!!!!!!!!!
    Υπέροχη και η ζύμη αλλά και η γέμιση!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ ωραία ιδέα το κράμπλ σε μικρές κολοκυθόπιτες! Κάτι που έχουμε συνηθίσει στις μηλόπιτες κυρίως! Δείχνουν πραγματικά λαχταριστές!
    Καλό Σαββατοκύριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ένας μαγικός συνδυασμός γεύσεων και υφών σε μικρές κολολυθόπιτες. Υγρή γέμιση, βουτυρένια ζύμη και τραγανό κραμπλ! Τι άλλο να ζητήσει κανείς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τι να πρωτοσχολιάσω, Λία μου; Τα υπέροχα υλικά που χρησιμοποίησες ή την εξαιρετική εμφάνιση; Πραγματικά με ενθουσίασαν! Μπράβο!!!
    Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ, Αναστασία μου!!! τα cookies σου οφείλω να ομολογήσω ότι ήταν ακόμα πιο νόστιμα ;) Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  15. Εξαιρετικές, πάρα πολύ ωραία ιδέα και το αποτέλεσμα ακόμη πιο εντυπωσιακό!Μπράβο Λία μου!
    Φιλιά!
    http://syntageskardias.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ειλικρινά δεν είχα δει την απάντηση σου δεν ήταν βέβαια και δυνατόν να τα προλάβω.
    Σε ευχαριστώ πάρα πολύ από καρδιάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τίποτα, Ξανθή μου!!! η αλήθεια είναι ότι φοβήθηκα μήπως τα κάνεις και εσύ, αλλά ευτυχώς!!! Εγώ σε ευχαριστώ!!! Καλό βράδυ!!!

      Διαγραφή
  17. θαυμασια ιδεα!θα πρεπει να ειναι ονειρεμενο το αποτελεσμα!να σε καλα και σου ευχομαι ενα ομορφο και ξεγνοιαστο μηνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες, misirlou!!! Σε ευχαριστώ πολύ! Καλό μήνα και σε εσένα! :):)

      Διαγραφή
  18. Τι ομορφες!
    Οτιπρεπει για τον απογευματινο καφε :)

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι για όλες τις ώρες και παντώς καιρού!!! ;);) Σε ευχαριστώ, Beauty Follower!!! Να έχεις ένα όμορφο βράδυ!!!

      Διαγραφή
  19. Ε, νομίζω πως έστω και λίγο καθυστερημένα μπορώ με απόλυτη βεβαιότητα να πω κι εγώ πως τα κολοκυθοπιτάκια σου ήταν άψογα! Είμαι σίγουρη πως όλοι όσοι τα δοκίμασαν συμφωνούν!
    Νόμιζα πως την είχες ψήσει την κολοκύθα κι έτσι είχες κάνει πουρέ... Ευτυχώς που έχουμε τα blogs και υπάρχουν γραπτώς και με λεπτομέρειες οι συνταγές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ;) :)Σε ευχαριστώ, Έφη μου!!! Eίχα πολύ αγωνία αν θα σας αρέσουν!!! Φιλάκια πολλά!!! Καλό σου βράδυ!!!

      Διαγραφή