Τετάρτη 19 Μαρτίου 2014

Μηλοπιτάκια με ζύμη Κουρού

Μηλοπιτάκια με ζύμη Κουρού
Καλησπέρα σε όλους!!! I am back!!! Σας έλειψα λιγάκι?
Ξέρω ότι η απουσία μου τρεις μήνες τώρα δεν είναι και ότι καλύτερο για το profile μου, αλλά τι να κάνω?!!! Από τη μια η μετακόμιση, η αργοπορία σύνδεσης στο internet λόγω μετακόμισης, το πρόβλημα που προέκυψε με τον υπολογιστή μου και από την άλλη κάποια πολύ προσωπικά ζητηματάκια, με πήγαν λίγο πίσω… ευτυχώς επανήλθα και είμαι πολύ χαρούμενη για αυτό…
Ας ξεκινήσουμε λοιπόν τη νέα χρονιά με μια πολύ νόστιμη συνταγή για μηλοπιτάκια!!!
Μμμμμ… Μηλοπιτάκια!!! Αγαπημένη συνταγή που τόσα χρόνια έκρυβε ένα μυστικό στη δοσολογία και το ανακάλυψα πρόσφατα!!! Ενώ λοιπόν αναρτιόμουν πως αυτή η ζύμη γινόταν αφράτη όταν την έκανε η θεία μου και όταν την έκανα εγώ όχι, μου έσκασε το μυστικό:
        “Η συνταγή έχει ένα γιαούρτι αλλά εγώ βάζω δυο”
        “Τι μας λες?!!! Και γιατί γράφεις ένα, παρακαλώ?”
Μου θύμισε λίγο την “Πολίτικη Κουζίνα” που η θεία τάδε δεν έλεγε το μυστικό της νοστιμιάς των πιάτων της. Αστειεύομαι, δεν υπήρχε τέτοια πρόθεση, παρά μόνο η δική μου αφηρημάδα που όταν την έβλεπα να τα φτιάχνει ήμουν κάπου αλλού…Τη «τσακώσαμε» λοιπόν και σας τη δίνω!!! Δοκιμάστε τα!!! 

Υλικά:
Για τη ζύμη:
  • 1 βιτάμ
  • 2 γιαούρτια
  • 1 πρέζα αλάτι
  • ½ φακελάκι baking powder
  • 6 κουταλιές ζάχαρη
  • 1 κιλό αλεύρι (περίπου)
Για τη γέμιση:
  • 2 μήλα
  • 2 κ.σ. ζάχαρη
  • ½ κ.γ. κανέλα
Μηλοπιτάκια με ζύμη Κουρού Υλικά


Εκτέλεση:
Ετοιμάζουμε τη γέμιση. Καθαρίζουμε τα μήλα και τα τρίβουμε στο τρίφτη χειρός. Ρίχνουμε τη ζάχαρη και τη κανέλα. Ανακατεύουμε και τα αφήνουμε στην άκρη.   
Ετοιμάζουμε τη ζύμη. Χτυπάμε στο μίξερ το βιτάμ (σε θερμοκρασία δωματίου) με τη ζάχαρη, να ασπρίσουν και να αφρατέψουν. Στο μείγμα του βουτύρου, προσθέτουμε το γιαούρτι, το αλάτι, το bakingpowder και το αλεύρι.   

Μηλοπιτάκια με ζύμη Κουρού Διαδικασία

Ανακατεύουμε καλά τα υλικά και τα ζυμώνουμε μέχρι να πάρουμε μια ζύμη μαλακή που να μην κολλάει στα χέρια. Παίρνουμε ένα κομμάτι ζύμης και το ανοίγουμε σε φύλλο πάχους 0.5 εκ. περίπου. Με τη βοήθεια ενός ποτηριού κόβουμε κομμάτια ζύμης. Βάζουμε ένα κουταλάκι του γλυκού γέμιση και το κλείνουμε. Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο, στους 200ο C βαθμούς μέχρι να ροδίσουν. Σερβίρουμε τα μηλοπιτάκια ζέστα ή κρύα.

Μηλοπιτάκια με ζύμη Κουρού







18 σχόλια:

  1. Καλώς την και βέβαια μας έλειψες πολύ!!
    Σε ευχαριστούμε για τη γλυκιά σου επάνοδο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Welcome back!!! Και με πόσο ωραία συνταγή!
    Και με τις πανέμορφες φωτογραφίες σου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλώς την!
    Δυναμική επιστροφή, με τόσο νόστιμη συνταγή και με το μυστικό της θείας!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Επιτέλους Λία!!! Είχα αρχίσει να ανησυχώ. Χαίρομαι πολύ που επέστρεψες ορεξάτη και μας ετοίμασες μηλοπιτάκια. Τώρα δεν ξέρω αν η θεία σου έκανε καλά που σου εμπιστεύτηκε το μυστικό της αλλά χαίρομαι πολύ που εσύ το μοιράστηκες μαζί μας. Καλή συνέχεια από εδώ και πέρα.
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ, Νανά μου!!! Να σου πω την αλήθεια, είχα αρχίσει και εγώ να ανησυχώ...χιχιχι!!! Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  5. Καλώς μας ήλθες και πάλι Λία! Εσύ να είσαι καλά και μην ανησυχείς καθόλου για το προφίλ σου, δε σε ξεχάσαμε όπως βλέπεις!
    Τα μηλοπιτάκια φαίνονται υπέροχα, με ένα γιαούρτι έκανα κι εγώ αυτή τη ζύμη, χαίρομαι που τώρα έμαθα το μυστικό!
    Πολλά - πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σας βρήκα, Έφη μου!!! Χαίρομαι που δε με ξεχάσατε και χαίρομαι να μοιράζομαι τα μυστικά μου μαζί σας!!! Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  6. Καλώς ήρθες πίσω! Ωραία τα μηλοπιτάκια σου, θα πάρω μερικά... χιχιχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλώς το κορίτσι!
    Χαίρομαι πολύ που σε ξαναβρίσκω, ελπίζω όλα να είναι καλά τώρα!
    Γέλασα πολύ με τη θεία και τα γιαούρτια της!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ, Ερμιόνη μου...ναι, όλα καλά!!! Καλή σου μέρα!!! :):)
      Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  8. Πολύ ωραία παρουσίαση!
    Θα με κάνεις να δοκιμάσω να φτιαξω και γω μηλοπιτάκια, που δεν τα εχω και σε μεγάλη εκτίμηση!
    Καλως σας βρήκα :)

    http://fetoula.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες, Αριάδνη!!! Σε ευχαριστώ πολύ! Νομίζω πως αξίζει να τα δοκιμάσεις...και ελπίζω η συνταγή να βοηθήσει να ανεβούν ένα σκαλοπατάκι στην εκτίμηση σου! :):)
      Καλημέρα!!!

      Διαγραφή
  9. Χρόνια πριν ειχα φάει τρελό κολλημα με τετοιου ειδους μηλοπιτακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή